February 4th, 2012, 7:45 am

average rating
4.67

comment?

Online drama_02

  • « first
  • prev
  • next
  • last »
Benji, no-one likes you...
  • « first
  • prev
  • next
  • last »

[R]

H8ers gonna h8

H-P February 4th, 2012, 7:49 am

That's the drama, Zach has got a hater!!

Also, if you people want to read this comic in finnish, it can be done in my deviantArt in HERE. Also if you want to have replies to your comments more, it's better to leave a comment in dA, because I like using their commenting system more.

Ps. Leave questions for characters in their Formspring: Link here!

Ps2. The comic is kind of an collab between me and Susapp. She's giving me ideas for some of the strips and the characters are our rpg-characters. Most of the ideas are from our rpg's. Zachary is her character and Marcos is mine.

[R]

Advertisement July 22nd, 2019, 6:31 pm


[R]

JessieVincent February 4th, 2012, 8:13 am

Dang. Benji is cute, and his name is Benji! Lame:(

[R]

QuickieStan February 4th, 2012, 9:12 am

OMG, liek Benji is jus Jelly cuz Zach is liek the cooooooooolest. Srsly.

Sorry I had too xD I don't really type like that, but I couldn't resist.

[R]

orenjibeat February 4th, 2012, 12:04 pm

Come on, Marcos. Rage and let out your fanboy >=D

[R]

Aya_Yai February 4th, 2012, 12:17 pm

Ah, damn. Now I pitty that pink strips are already done... I want to see this guy in pink. D: Le fu.

[R]

<3

YoshikoFuru February 4th, 2012, 3:29 pm

haha, my perverted mind kicks in as i see this and i'm like
ohhhhh Zack is gunna need some comforting! his creative soul!!!!

but then my logical mind is like

there aren't that many "h"s in oh >:-0

[R]

Magical.Android.Aria February 4th, 2012, 4:02 pm

Yes! A hater! A troll! Woot! Benji! <3

Haha. You know though Benji, those types of videos make you seem like you are talking about yourself. ;D

[R]

u_queen February 10th, 2012, 10:50 pm

Well, getting a hater means Zach is doing somethig right ;)